[ LUGOS ] Prenosna distribucija

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Tor Apr 20 20:42:04 CEST 1999

Pocasi resujem vse probleme ki naj bi nastali pri taki distribuciji.
Zaradi tega, ker bo vsaj v mojem primeru tekla na slabsih racunalnikih
potrebujem eno orodje, ki bo detektiralo diske v racunalniku in
filesisteme od particij. Nato bi mountal  to particijo kot umsdos in
kreiral swapspace v odvisnosti od velikosti prostega diska.

Torej rabim orodje, ki mi bo povedalo koliko diskov imam in kateri
filesistemi so gor. Ali to obstaja ali moram sam napisat ?

Lep pozdrav,

         Aljaz

P.S : replay na vprasanje o umsdosu - obstaja HOWTO in to je
UMSDOS-HOWTO.

Dodatne informacije o seznamu Starilist