[ LUGOS ] pine compile problem

Boštjan Müller neonatus na slo.net
Čet Apr 29 00:44:19 CEST 1999

Jaz sem namrec naredil sledeco stvar - v makefile.lnx sem namesto
-ltermcap napisal /usr/lib/termcap/libtermcap.so - to naj bi bila termcap
knjiznjica - izgleda da jo imam instalirano, ceprav jo ld ne najde, kajti
tudi pine se je potem popolnoma OK skompajlal. Zanima me kako naj odpravim
to napako - namrec da bo ld vedel kaj je -ltermcap, kajti -lncurses
prepozna sam od sebe.

Za pomoc se vnaprej zahvaljujem!

Bostjan

On Tue, 27 Apr 1999, Miha Tomšič wrote:
> 	Hojla!

> Knjiznici sta povsem kompatibilni, tako da zaleze, ce v pine/makefile.lnx
> nadomestis -ltermcat z -lncurses in potem se vse lepo prevede.
>
> Druga varianta je, da najprev prevedes in instaliras termcap (libtermcap),
> ki ga najdes na GNU arhivih po netu. Vendar! Ko sem sam to storil, mi je

 Boštjan M&uuml;ller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
   ICQ #:7506644, My PGP key http://www2.mf.uni-lj.si/~tmueller/BM.asc
          RSA id: 0x90178DBD, Powered by S.u.S.E. Linux 5.2.
        Press any key to continue or any other key to quit...

Dodatne informacije o seznamu Starilist