[ LUGOS ] pine compile problem

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Tor Apr 27 21:06:29 CEST 1999

	Hojla!

On Tue, 27 Apr 1999, Boštjan Müller wrote:
> Napaka se javi ko se kompajla tole:
> cc -g -DDEBUG -Dlnx -DJOB_CONTROL -DPOSIX -DMOUSE main.o libpico.a
> - -ltermcap -o pico
> javi pa tole:
> /usr/i486-linux/bin/ld: cannot open -ltermcap: No such file or directory
> Ker o programiranju in podobnem nimam blage veze bi prosil, če mi lahko
> kdo razloži kako napako odpraviti.

N aisti problem sem naletel na Debianu 2.0, ker nima instaliranih
libtermcap knjiznic, ampak uporablja libncurses in terminfo.

Knjiznici sta povsem kompatibilni, tako da zaleze, ce v pine/makefile.lnx
nadomestis -ltermcat z -lncurses in potem se vse lepo prevede.

Druga varianta je, da najprev prevedes in instaliras termcap (libtermcap),
ki ga najdes na GNU arhivih po netu. Vendar! Ko sem sam to storil, mi je
pine v Xtermu lepo tekel, ce pa sem ga pognal iz konzole, je vracal
"segmentation fault".

Mogoce kdo ve zakaj?

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist