[ LUGOS ] Prenosna distribucija

Metod Novak Metod.Novak na guest.arnes.si
Pon Apr 19 17:26:27 CEST 1999

> Zakaj ne disketa? Disketo imas zraven zato da se gor /etc spravi. Potem bi
> rabil se kaksen mega ali pa se to ne ramdiska za /var kjer so pidi etc.

ok si me preprical

> Hmm... zdaj je pa treba naredit working iso image preden ga zapeces na CD,
> ker v prvo ti sigurno ne bo ratalo vse porihtat kot je treba (imam
> izkusnje s svojim one floppy Linux-om). Z mkisofs naredis image root-a na
> en disk (to je se brez kernela, ki bi zadevo pognal), naredis /etc na eno
> disketo, na drugo disketo zapeces kernel in mu poves (oz LILO-tu) kje je
> root... Bootas z disketa ali imas prek lilota boot za vec kernelov...

glede sam izdelave boot cd-ja etc in fizicne peke cd-ja lahko jest poskrbim

> U glavnem postopek je jasen.
men ne cist

 Zadevo bi se ze spravil narest samo imam za
> enkrat premalo prostora na diskovju za take zadeve, se bom pa spravil
> naredit to zadevo, ce mi kdo da kaksen big 'o hard disk :)

hmm sej rabis ene 350 do 400 mb pa mas ze skoraj celega rh-ja gor...

Samo treba se je spravit za neko eno masino in skonfigurerat ( to je
problem)
potem narest boot image ca bootable cd ( spet probelm .. jest sem ze 5x
poiskusa da bi mi iz cd-ja pognal one folppy distribucijo in ni slo :(()

iso narest in zapect ni problem :))

jest sem zato da nekaj naredimo
--
Lp MEtod