[ LUGOS ] Prenosna distribucija

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Apr 19 17:11:02 CEST 1999

Yo!

On Mon, 19 Apr 1999, Metod Novak wrote:

> jest sem imel idejo tako zadevo naresti samo casa nimam.. sploh ne vem zakaj
> bi nucal disketo..
> vse bi se zbootalo iz cd-jke. ? ali ti nisem jest tega omnjal??

Zakaj ne disketa? Disketo imas zraven zato da se gor /etc spravi. Potem bi
rabil se kaksen mega ali pa se to ne ramdiska za /var kjer so pidi etc.

Hmm... zdaj je pa treba naredit working iso image preden ga zapeces na CD,
ker v prvo ti sigurno ne bo ratalo vse porihtat kot je treba (imam
izkusnje s svojim one floppy Linux-om). Z mkisofs naredis image root-a na
en disk (to je se brez kernela, ki bi zadevo pognal), naredis /etc na eno
disketo, na drugo disketo zapeces kernel in mu poves (oz LILO-tu) kje je
root... Bootas z disketa ali imas prek lilota boot za vec kernelov...

U glavnem postopek je jasen. Zadevo bi se ze spravil narest samo imam za
enkrat premalo prostora na diskovju za take zadeve, se bom pa spravil
naredit to zadevo, ce mi kdo da kaksen big 'o hard disk :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist