[ LUGOS ] nova slovenska knjiga o linuxu! - UGODNO!

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Pet Apr 16 09:42:04 CEST 1999

Tomaz Borstnar wrote:

> Komu je knjiga namenjena?

Začetnikom, ki sicer poznajo osnovne pojme iz računalništva
in sestavo svojega računalnika (poznajo tip svoje miške, lahko
izvedo IRQ svoje zvočne kartice), potrebujejo pa vodnik po
namestitvi in osnovah uporabe Linuxa.

Deli "Namestitve in začetka dela z Linuxom" so koristni tudi
izkušenejšim uporabnikom.

> Kako dober je prevod?

O svojem delu sicer ne morem objektivno soditi, vendar upam, da
prevod JE dober.  Razdelke o virih informacij sem povsod še razširil
in dodal sklice na slovenske vire.  Kjer lahko slovenski uporabnik
trči na oviro, sem ga izrecno napotil na Slovenian-HOWTO.

Terminologijo smo pretresli na lugos-slo in na dveh Sredinih seminarjih.

> Kako azurna je?

Res ni čisto nova - izvirnik je nastal februarja lani, prevod
pa decembra lani.  Opisuje jedro 2.0 (omenil sem tudi obstoj 2.2).
Vendar je knjiga že v izvirniku namenoma dovolj splošna, da bo
večinoma uporabna tudi v prihodnosti.

> Verjetno bi moral najti se kako vprasanje :-)

Prosim.  :-)

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist