[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-HELP ] Poletni Install Fest oz. LUGOS kamp v Por

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak na gov.si
Pet Apr 16 08:09:11 CEST 1999

   Pozdravljam taksno prireditev. Vem pa, da se je ne bom mogel
   udeleziti, ker sem v tem casu vsa leta na dopustu. V tem casu t.j.
   zadnja tedna v juliju in prva tedna v avgustu je cas viska poletne
   sezone. Temu casu se celo politiki niso mogli izogniti in so pred
   njim klonili. Neka stranka, ki je imela v prvi polovici avgusta
   srecanja, jih je enostavno prestavila v drugo polovico. Razumem pa,
   da je ta cas najugodnejsi zaradi prostora v soli. Seveda pa se da od
   petka do nedelje tudi v soli dobiti prosti prostor.

   V Kolikor bo IF-poletni v prvi polovici julija ali prej oz. v drugi
   polovici avgusta ali kasneje sem kandidat za njega. Pripravljen sem
   zanj zrtvovati tudi nekaj dopusta.

   Ep; Drago

   PS: V kolikor bodo kaksna podeljevanja nagrad predlagam, da se poleg
   najmlajsemu udelezencu, razmisli o nagradi tudi najstarejsemu. Seveda
   ob pogoju, da ima tako najmlajsi in najstarejsi instaliran Linux oz.
   da si ga da instalirati na IF.
   Utemeljitev: mlajsi udelezenci imajo entuzijazem, a starejsi moznosti
   na vpliv. Brez enega ali drugega pa ne gre. Na taksen nacin, bi se
   pridobilo vsaj nekaj starejsih "firbcev" in mogoce tudi motorjev za
   lazji prodor Linuxa v podjetja in ustanove. Seveda pa na plakatih bi
   moralo biti to navedeno...

Dragi prijatelji LinuXa !

Letosnje poletje smo se namenili pripraviti Poletni Install Fest, ki bi se
odvijal v Portorozu nekje konec Julija oz. v zacetku Avgusta. Okvirno sem
si zamislil, da bi prireditev trajala od 3 do 5 dni.

Hvala. Vdano Vas, Rok Krulec aka Tantadruj

Dodatne informacije o seznamu Starilist