[ LUGOS ] LAN & Internet

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Sre Apr 14 00:17:28 CEST 1999

Zdravo!

> Zato prosim za cim bolj "detajlen" opis kako s to skatlo zdaj prek LAN--a na
> net.

Se opravicujem ker odgovarjam na listo, samo zadnje case vedno vec mailov
vsebuje taksna vprasanja. Jaz bi predlagal, da se uvede neko pravilo, ki
bi prepovedalo sprasevati preden se ne prebere vsaj nekaj literature in se
malo pomuci s problemom. Saj lista ni komercialen support za Linux, temvec
kraj kjer se lahko dobi odgovor v tezavah. Da prides do tezav pa moras
najprej nekaj narediti. Glede na to da vedno vec "netehnicno naravnanih"
(Op.p.: jim ni do raziskovanja, temvec do uporabe) ljudi uporablja linux,
pa bi bilo smiselno uvesti se kaksno debatno listo posveceno ZGOLJ
problemom in njihovim resitvam.

Hvala za vas ukraden cas.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist