[ LUGOS ] Prevajanje kernela z moduli na drugi masini

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Apr 13 22:00:09 CEST 1999

Ales Casar wrote:

>         Zdravo!
>
> Vsake toliko casa se mi na kaksni masini pojavi potreba po prevajanju
> kernela za neko drugo masino. Ce gre za monolitni kernel (brez modulov),
> je stvar preprosta. Zaplete se pri modulih. Ce na masini poganjam enako
> verzijo kernela, kot jo prevajam, ne morem narediti 'make
> modules_install', saj bi to pomesalo module za mojo masino in module za
> tisto drugo masino.  Iskanje za posameznimi datotekami in njihovo pravilno
> razporejanje na ciljni masini pa zna biti kar neprijetno brez 'make
> modules_install'. Kako kaj ostali resujete ta problem?

Pa lepo:

# cd /lib/modules
# mv 2.2.5 2.2.5xx
# cd /usr/src/linux
# make modules_install
# cd /lib/modules
# tar cvf modules.tar 2.2.5
# rm -rf 2.2.5
# mv 2.2.5xx 2.2.5

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676