[ LUGOS ] ZipSlack ?!

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Apr 28 17:25:24 CEST 1999

Yo!

On Wed, 28 Apr 1999, Andraz Sraka wrote:

> Premisljeval sem, npr ZipSlack .. z ZIPom bi prenesel na masino,
> dodal se X-kse in to bi bilo to (dobil bi sicer res samo najnujnejsa
> orodja), sem kje kaj spregledal ?!

Brez veze. Zipslack je za na FAT particijo. Saj Linux je bil primarno
pisan za 386 mashine. Ti kar lepo naredi na disku dve particije, eno
native in eno swap ter instaliraj Linux. U glavnem za primarno instalacijo
ne bos potreboval vec kot 50 MB se pravi je 300 oz 250 MB ce odstejemo
swap cez glavo zadosti, da zadevo uporabis kot source in destination...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist