[ LUGOS ] ZipSlack ?!

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Sre Apr 28 16:30:10 CEST 1999

Ahoj,

doma imam se eno oldtimer masino. Eno naspidirano 386 z 16 MB rama in
300 MB diska. Pa, da bi jo se malo ponucal, sem mislil, da bi si gor
nastimal Linuxa. Vendar zdaj je manjsi problem, kajti z diskom je masina
bolj tko.. druga zadeva pa je da cdrom neki jebe (1x Sony). Nekaj casa
nazaj sem poskusal instalirati RH 5.0, vendar zaradi cdroma mi to ni
uspelo. Zdaj me pa zanimam, katera distribucija bi bila primarna za to
oldtimer masino in prav tako, kako naj jo spravim na disk ?!
    Premisljeval sem, npr ZipSlack .. z ZIPom bi prenesel na masino,
dodal se X-kse in to bi bilo to (dobil bi sicer res samo najnujnejsa
orodja), sem kje kaj spregledal ?!

thx

Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist