[ LUGOS ] Apache-SSL, problem z identifikacijo.

Janez Pirc lugosmail na klub-kgs.si
Čet Apr 15 18:07:38 CEST 1999

Zivjo !

Laufam Debiana 2.1 in nanj sem installiral package apache-ssl. Zraven se je
seveda installiralo tudi vse potrebno in zadeva deluje. Ko se prvic povezem
na "https" nacinu, si pac moj browser (Netscape za winbloze) zapomne
certifikat sitea in vse deluje tako kot se spodobi. Ko pa se naslednjic (in
se kasneje...) povezem mi Netscape javi tole:

---

The certificate that the site 'www.nekadomena.si' has presented does not
contain the correct
site name. It is possible, though unlikely, that someone may be trying to
intercept your
communication with this site. If you suspect the certificate shown below
does not belong to
the site you are connecting with, please cancel the connection and notify
the site
administrator.

---

www.nekadomena.si je naslov na katerega se povezem (vedno izpise tistega
ki sem ga vnesel v okno za URL). Na izbiro mi da Cancel in Continue...ce
dam Continue deluje naprej tako kot mora, kot da ni bilo nic. Jasno medtem
apacheovih configov nisem spreminjal.

Se komu sanja zakaj se to zgodi?

Vnaprej hvala za odgovor(e)!

lp, Janez Pirc