[ LUGOS ] [OFF-TOPIC] Zapoznelo CD rostiljanje

arso na e5.ijs.si arso na e5.ijs.si
Čet Apr 15 17:48:24 CEST 1999

Zivjo.

Nisem ravno najhitrejsi, a kakega polza se vedno spravim v kos.
Na IF sem bil tudi malce pozen, kene, Ales von Hermes, zato
nisem prisel na vrsto za peko CD-jev. Z dezurnim pecikurcem
sva se sicer domenila, da se se emajlava, pa sem pozabil adreso.
Torej, pogumni volunter, javi se. Ravnokar obdelujem dva
nova potencialna Linuxasa, pa bilo dobro, da jim podtaknemo
material, preden si premislita. Upam le, da nisi pobrisal
image-ov z diska.

Fanta bosta vzela kar komplete, distribucijo+goodies, 2 CD-ja po glavi
torej (pa ne dobesedno). Najbolje da se jima zapece kar RH5.2.
Kar se tice drugega CD-ja pa obvezno KDE1.1 in seveda pisarniske pakete,
pa mogoce se kaksno vroco sliko za povrh. Da jih motiviramo za uporabo
CD-jev. ;)

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist