[ LUGOS ] Linux v RR

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Čet Apr 22 02:05:12 CEST 1999

At 01:57 PM 4/20/99 , Jure Koren wrote the following message:
>Treba je najprej ljudi pripravit do tega, da bodo sploh zagrabili
>filozofijo GNU, ki je bistvena za razumevanje vseh prednosti, ki

Aha in ko bo poslovni svet dojel bistvo GNU, bo rekel "Linux? Ne, hvala!".
Kaj ti pomaga, ce je neka stvar dobro narejena pod GNU licenco, ce ne
morejo te kode nikjer uporabiti? Na sreco je TCP/IP ven prisel pod BSD
licenco, drugace bi verjetno se danes ugotavljali koliko so si razne
implementacije podobne. Stranski ucinek prednosti tega je pa to, da TCP/IP
bug v eni izvedbi pogosto najdemo se marsikje drugje.

>jih imamo pred komercialo. Za to se pripravit in to dobro izpeljat
>pobere veliko casa, ce ga kdo ima, naj poskusi, preprican sem, da
>bo delezen kaksne pomoci :) Skratka, ljudstvu povejte, kaj je to
>GNU, potem bodo dejstvo "free/open is better" veliko lazje sprejeli.
Saj GNU ni free - free v GNU pomeni samo prosto dostopen in ne "free to
<karkoli>". Se dogajajo zlorabe, ko folk uporabi GNU kodo v komercialne
namene in pozabi povedati to "malenkost" ter druge pogoje. Zanimivo je, da
moras FSF dati vse pravice za svoj izdelek, da ti ga oni distribuirajo -
ces da bodo lahko oni tozili tiste, ki ne upostevajo GNU. Ne vem, ce si
zelim komu predati vse pravice, saj si s tem tudi sebi  odvzamem pravice,
da bi kdaj kasneje stvar dal pod drugo licenco.

Tomaz

----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist