[ LUGOS ] Linux v RR

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Tor Apr 20 13:57:57 CEST 1999

On Tue, 20 Apr 1999, Freako Freakolowsky wrote:

> kdo ima cajt ... jest ... ok priznam tut da nism mojster v linuxu, saj
> ga imam komaj nekaj mesecev ampak, kak popoln moron pa spet nism(fele
> bod tih!!). Kar se pa tiche reklam pa vsega tega za sponzorstvo, Hermes
> bi gotovo raje sponzorirou lunuxTV kot pa kkshno gejmarsko zadevo.
> tematika pa ni nujno da tezi gliiiiiih na linuxu ampak bi bla lahk bl na
> programers sceni. nebi smela bit glih tko userska kot dosedajshne.

Ja, ce imas cas vsak teden nekaj ur za oddajo in se trikrat toliko
za na to oddajo se pripravit, vse v redu. Gledalo jo bo 1500 ljudi.
Slovenija je majhna, tega si se v kaksni vecji dezeli ne morajo
privoscit.

Jaz sem sicer za kratke prispevke med kaksno racunalnisko oddajo,
da se v medijih pokaze, da linux ni od muh, ampak s kaksno resnostjo
bo to obcinstvo jemalo, ce ne bo razumelo polovico izrazja?

Treba je najprej ljudi pripravit do tega, da bodo sploh zagrabili
filozofijo GNU, ki je bistvena za razumevanje vseh prednosti, ki
jih imamo pred komercialo. Za to se pripravit in to dobro izpeljat
pobere veliko casa, ce ga kdo ima, naj poskusi, preprican sem, da
bo delezen kaksne pomoci :) Skratka, ljudstvu povejte, kaj je to
GNU, potem bodo dejstvo "free/open is better" veliko lazje sprejeli.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist