[ LUGOS ] RedHat

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Apr 15 10:52:49 CEST 1999

On Wed, 14 Apr 1999, Dejan Trop wrote:

> Mislim, da bo to, da je vse popolnoma zaprto...
> Morda pa bi se moral logirati v domeno?

No, dobil sem še nekaj informacij na to temo... Bojda za NTje obstajajo
proxy programi, ki za svoje delovanje potrebujejo dodaten (prxoy-client)
software na odjemalčevi strani! Se pravi, če hočeš z neko mašino na i-net,
moraš instalirat NT-proxy-client.

Če imaš slučajno tak tip proxy-a, si pečen, ker močno dvomim, da taki
NT-proxy-clienti obstajajo za karkoli drugega, kot za M$ izdelke (sploh pa
ne za Linux).

Mi pa res ni jasno, kaj še čakaš in zakaj ne zamenjaš Weentendo NT en naz
nečim, kar dela? :)

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist