[ LUGOS ] RedHat

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Ned Apr 18 22:30:05 CEST 1999

At 10:52 AM 4/15/99 , Danilo Godec wrote the following message:
>No, dobil sem še nekaj informacij na to temo... Bojda za NTje obstajajo
>proxy programi, ki za svoje delovanje potrebujejo dodaten (prxoy-client)

MS Proxy aka Catapult svoje case? Tisto je tudi SOCKS servers, torej samo
rabnis socks kliente, ki pa jih je dosti.

>Če imaš slučajno tak tip proxy-a, si pečen, ker močno dvomim, da taki
>NT-proxy-clienti obstajajo za karkoli drugega, kot za M$ izdelke (sploh pa
>ne za Linux).
Ni vse izgubljeno, saj tudi M$ nekaj malega da na zdruzljivost - res pa je,
da se ne potrudi vedno, da bi zdruzljivost olajsal.

>Mi pa res ni jasno, kaj še čakaš in zakaj ne zamenjaš Weentendo NT z
>nečim, kar dela? :)
OS/2? Karkoli ne-Linux? :-)

Tomaz
----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist