[ LUGOS ] ppp in kernel 2.2.6 (slack)

blux ziga.huskic na guest.arnes.si
Tor Apr 27 13:25:13 CEST 1999

ko sm upgrejdal iz 2.0.36 na 2.2.6 sm moral upgrejdati tudi pppd ... zadeva
je bila trivialna celo zame .) ughm kakor se spominjam sm v 3.5 upgrejdal
gcc da se je kernel (novejsi) kompajlov (egcs und gcc etc...) anyway, upam
da ti kej pomaga ... v slack 4.0 je zadeva ze updatana, tko da si lahko
potegnes dol paketek in z pkgtool instaliras... tho zadeva je na
http://www.slackware.com

[- lp blux/tCl
[- blux na gmx.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist