[ LUGOS ] fetchmail + eno vprasanje :)

blux ziga.huskic na guest.arnes.si
Tor Apr 27 13:35:51 CEST 1999

>A mi lahko kdo poąlje primer konfiguracije fetchmaila, za pobiranje e-poąte
>z večih POP3 predalčkov?
sledi odgovor in vprasanje na to temo :) tk da prosim da preberete tut
ostali, thX
.....i might be blind leadin the blind but ....
ughm jaz imam to urejeno tako da mi skripta laufa vec fetchamilov ie:
#!/bin/bash
fetchmail -f .ferchmailrc.isp1
fetchmail -f .ferchmailrc.isp2

in pa recimo fetchmail rc.isp1 zgleda takole:
defaults keep poll pop.isp1.net proto pop3 user "username" fetchall
--->
ok zdej bi pa se jst postavu eno vprasanje glede tele teme, namrec ko mi
fetchmail vlece posto mi pokaze vse maile v konzoli ... ce ga redirectam v
en file sicer nekak pomaga samo pol morm un file bristat...etc... mism ni ql
ne :) seveda mi fetchamil shrani mala, tko da jih pol lahko normalno berem v
pinu(tut ce mi jih je prej pokazu k jih je dol vleku. Pa to da jih sproti
kaze sploh nebi blo tko motece , cese nebi se neke anomalije vcasih
pojaljale. Kakorkoli, ce redirectam in zbrisem vse dela OK samo ta nacin mi
ni ql. ce kdo pozna boljsi sistem, prosim.
sumim da korm dodat sekaksen switch v fetchamilrc ?? *help* wanted (ja ja
prebral sm man fetchmail !!!)

i might be blind leadin the blind but ....

[- blux/tCl
[- blux na gmx.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist