[ LUGOS ] ZipSlack ?!

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Apr 29 22:37:11 CEST 1999

On Thu, 29 Apr 1999, blux wrote:

> ughm glede redhata..jst mislim da bi to mogl prepovedat :) instaliru sm 1x,
> pa poznam neki modelov k jim je tisti automatski sistem (instalacija)
> vseskupi sf**u mislm zgubil so cele particije po par giva etc etc. np pa se
> security in to v RH..mislm samo ne RH no prosim :)

No, bom se jaz prispeval en spam na tole temo:

Znancu so pri poskusu instalacije RH5.2 tudi sle vse particije v nic... Pa
ne zaradi avtomatike, ker je nisem izbral in mislim
da problem tudi ni bil med tipkovnico in stolom po mojo ritjo...
Poskusila sva veckrat, pa ni in ni slo. Potem je pa decko rekel, da je
nekaj friziral svojega celerona :-/ Ko ga je nazaj skustral v prvotno
stanje, je sla instalacija cisto gladko skozi.

Toliko o tem.

   M.

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si