[ LUGOS ] Linux v RR

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Ned Apr 18 22:46:58 CEST 1999

At 12:44 PM 4/17/99 , Roman Maurer wrote the following message:
>V 52. oddaji Resnična resničnost je bila na TVS 15. 4. predstavljena
>modra kocka z OS Linux/RISC brez tipkovnice in zaslona - internetni
>strežnik Cobalt(?).  Omenjena sta bila tudi mariborski install-fest
Aha, domaci preprodajalci imajo novo stvar, ki bo resila problem svetovne
lakote - masine, ki so najboljse samo zato, ker nimajo Intelov CPU notri in
ne laufajo produktov evil imperija (M$). Potem pa malce bolj pogledas in se
pogosto izkaze, da laufajo srednje stare verzije Linuxa, stare verzije
raznih streznikov in takoj pomislis, kako bo veselica, ko bos moral tako
skatlo, ki naj bi varovala vse ostalo, skriti za kak packet filter ali celo
firewall, da ti je ne bo vsak irc mulo sesuval 30x/uro (ce upostevamo, da
se boota npr. 2 min). Aja, pa nekako me ne mika laufati starih verzij
streznikov, ki imajo taksne in drugacne tezave. Tudi cena ni tako zelo
ugodna - sorry za stvar, ki mora laufati dolgo casa brez reboota ali kakih
vecjih posegov, ne bi dal nic takega.

Tomaz
----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist