[ LUGOS ] NTHelp lista: NTHelp novice (fwd)

Rok Papez rok na slo.net
Ned Apr 18 23:31:41 CEST 1999

On Sun, 18 Apr 1999 16:53:28 +0100, Boris Benko wrote:

>Za mindcraft sicer ne vem.... Vendar mislim, da je tole reakcija M$ na
>Linux. Vem pa, da so bile nekatere PC revije (kot je recimo PC Magazine,
>Byte nekoliko manj), ki so to isto pocele z:

Pravijo da je test sponzoriral Microsoft... In jaz ne verjamem cisto
nic kjer ima
M$ prste vmes. Microsoft je ze vec kot enkrat poskusal prirejati
zadeve; Da ne
govorimo o ponarejenih testih; priredbah Windowsov da so se nekljucno
sesuvali
pod DR. DOSom ter podobnimi zadevami, o katerih se nam niti sanja ne.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist