[ LUGOS ] RAM ali CPU

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Tor Apr 20 12:43:52 CEST 1999

Zdravo!

Testi, ki sem jih opravljal ocitno ne testirajo zunanjega predpomnilnika.
Ce SCSI uporablja DMA, je to logicno. No, tu je ticala napaka. Imam
ASUS-ovo plato z 256KB predpomnilnika, ki ga lahko razsiris na 512KB. To
razsiritev sem odstranil in voila: dela.

To mi je delalo probleme ze enkrat pod win95, pod Linux-om pa je
"navidezno" vse delalo ok. Pod win95 sem imel se precej drugih tezav.
Vecino sem odpravil, ko sem zmanjsal napetost na CPU-ju. Takrat sem tudi
predpomnilnik vrnil na plosco. Zanimivo. Ti predpomnilniki so bili znani
po tem, da povzrocajo tezave. Takrat sem pac poskusil zadevo ponovno
uporabiti in vse do vceraj je dajalo vtis da je vse ok.

Sreca da ni problem pri hlajenju CPU-ja, saj je hladilnik/ventilator
originalno na CPU-ju, tako da ne vem ce bi lahko s kaksnim drugim
hladilnik/ventilatorjem zagotovil tako dobro toplotno prevodnost.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist