[ LUGOS ] prevajanje kernela 2.2.3

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Tor Apr 20 12:37:54 CEST 1999

Alesh Mustar wrote:

> To je brezpogojno razlog hardware-a. Slab RAM, CPU, itd... ob normalnem delu
> tega sploh ne bos opazil, ob compilanju kernela pa takoj. Sam sem imel
> popolnoma isti problem v istem primeru (RH, kernel, itd...), le da je bila
> masina malce boljsa. Ko sem vzel ven dolocen RAM, je stvar normalno
> delovala.

Ker je stvar nakljucna je brezpogojno hardware, ja. Pri eni masini se je
izkazalo, da je kriv cache na plati (sig 11 pomeni napako pri dostopu do
pomnilnika, ta gre pa tudi preko cache-a). Z izklopljenim cache-om sedaj
masina dela prez problema z uptime-i nad enim letom.
Sicer pa sig 11 ne povzroci vedno hardware. Samo takrat pa simptomi niso
zelo nakljucni. Na eni drugi masini s Cyrix procesorjem in RH 5.0 se je
izkazalo, da sig 11 izvira iz software-a. RH 5.0 ima namrec verzijo
gcc-ja, ki se na nekaterih Cyrix procesorjih (na PR166+ sigurno, za
ostale ne vem) ne pocuti prav dobro. Pomagal je upgrade gcc-ja pozneje
pa upgrade na RH 5.2. (ki ima seveda drug gcc in knjiznice) Kernel sem
potem za test (z eno skripto) uspesno prevedel 100 krat brez prestanka
in 100-ti kernel sedaj laufa na tisti masini.

lp,
Ales

PS: Tisti SIG11-FAQ dobis na: http://www.bitwizard.nl/sig11/

Dodatne informacije o seznamu Starilist