[ LUGOS ] PRINTER

DAVID DELIBASIC maddave na freenet.nether.net
Tor Apr 27 21:17:58 CEST 1999

Najprej se ti lepo zahvaljujem. To je delovalo:
/dev/lp0 : Detected

Samo se vedno mi noce printati. Kateri printer bi moral izbrati nameso HP
- DeskJet 710C ki ga ni na seznamu....

TnX

lp MadDave

Windows 98 supports real multitasking - it can boot and crash
simultaneously
Telekom Slovenia = LNP (Line Noise Provider)

Dodatne informacije o seznamu Starilist