[ LUGOS ] PRINTER

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Tor Apr 27 18:32:42 CEST 1999

Zivjo!

DAVID DELIBASIC wrote:
> Ko se kernel boota mi javi :
> parport0: PC-style at 0x278 [SPP,EPP,ECP,ECPEPP,ECPPS2]
> parport0: Printer, HEWLETT-PACKARD DESKJET 710C
  ^^^^^^^^
po tem sklepam, da imas kernel 2.2.x.

> Nikakor mi ne uspe usposobiti printerja. Ko pozenem printtool mi javi:
> /dev/lp0 : Not Detected

O tem sem pred nekaj dnevi ze pisal na listi, pa je ocitno letelo na
gluha usesa...
Torej, kernel ti zazna paralelni port, ne podpira pa lp device driverja,
ki ga potrebujes za printanje. V kernelu poleg "parallel port support"
in "PC-style hardware" ki sta v "General setup" (to ocitno ze imas v
kernelu), vkljuci se "Parallel printer support", ki je v "Character
devices".
Ob bootanju bos potem dobil tudi nekaj podobnega temu:

lp0: using parport0 (polling).

Ce pa preberes /pot/do/kernel-source/Documentation/parport.txt, pa tudi
ne bo skodovalo.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist