[ LUGOS ] Prevajanje kernela z moduli na drugi masini

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Tor Apr 13 15:14:29 CEST 1999

On Tue, 13 Apr 1999, Ales Casar wrote:

> 	Zdravo!
>
> Vsake toliko casa se mi na kaksni masini pojavi potreba po prevajanju
> kernela za neko drugo masino. Ce gre za monolitni kernel (brez modulov),
> je stvar preprosta. Zaplete se pri modulih. Ce na masini poganjam enako
> verzijo kernela, kot jo prevajam, ne morem narediti 'make
> modules_install', saj bi to pomesalo module za mojo masino in module za
> tisto drugo masino.  Iskanje za posameznimi datotekami in njihovo pravilno
> razporejanje na ciljni masini pa zna biti kar neprijetno brez 'make
> modules_install'. Kako kaj ostali resujete ta problem?

Jaz zataram cel <version> direktorij v /lib/modules, potem
pa make modules_install pa spet zataram za na masino kamor
je treba instalirat zadevo, direktorij zbrisem, potem pa
original odtaram, in je reseno.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist