[ LUGOS ] edquota

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Apr 13 14:59:59 CEST 1999

On Mon, 12 Apr 1999, Marko Cuk wrote:

> Ali je imel ze kdo kaksne probleme pri editiranju kvot,
>
> vsaj meni se dogaja, da hocem recimo edquota cuk , popravim soft limit
> in hard limit, s tem, da je soft<hard.
> Ko popravim na recimo
>
> 3,5giga, torej tkole :
>
> niko      --       1 3500000 3500000              1     0     0

Hmm, a tako pri tebi izgleda editiranje quote v edquota? Pri meni to
izgleda drugace. Na primer takole:

Quotas for user ales:
/dev/hda10: blocks in use: 15703, limits (soft = 102400, hard = 153600)
        inodes in use: 1136, limits (soft = 0, hard = 0)

BTW, 3,5 GB je drugace 3670016 kB. ;->

> A je treba edquota editirat na nek poseben nacin, locila, spaceji ??

Tocno ne bi vedel, ampak jaz nikoli ne pocnem cisto nic drugega, kot
brisem in vstavljam cifre pri soft in hard limitah. Ce po nesreci zapacam
kaj drugega, navadno grem ven iz editorja brez spremembe in ponovno v
urejanje od zacetka.

To editiranje se mi zdi podobno editiranju ACL na VMS, kjer te tudi
pricaka nek na moc cuden editor in se je vsaj meni pri kaksnih problemih
se najbolj obneslo iti ven in jovo na novo od zacetka.

> A sme user med tem kaj kopirat na masino in karkoli poceti ali ne ?

Po moje ja, ceprav ne dam roke v ogenje, da se ne bi kaksna njegova
datoteka ob tem znala izmuzniti stetju trenutno zasedenih blokov. No,
ce ze, bi kaksen quotacheck to moral popraviti.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist