[ LUGOS ] ppp0 errors

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Apr 5 21:03:06 CEST 1999

Kot je rekel ze Metod Kozelj, vas je samo kokodakanje. Tudi jaz se temu
pridruzujem.
Pravzaprav ste pravi unicevalci internet bandwidtha z Lugos-listo in svojimi
glupostmi.

1. Winmodem sploh ni modem, temvec linijski vmesnik. Winmodem je le ime za rajo.
Tudi "isdn modem" ni modem, temvec le vmesnik.

2. Resitev problema poleg tistega, kar ne napisal Metod pa je tudi to, da
spremenis MTU, ki je
bil v tvojem primeru, Andrej, precej prevelik.

Zadnje case sem studiral zakaj imam v linuxu vcasih manjsi prenos kot v
windowsih.Ko sem pogledal malo stanje s "ifconfig ppp0" sem dobil
nalsednje:

ppp0      Link encap:Point-to-Point Protocol
          inet addr:192.168.10.201  P-t-P:192.168.10.30
Mask:255.255.255.255
          UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
          RX packets:71 errors:0 dropped:0 overruns:0
          TX packets:0 errors:4178 dropped:71 overruns:0

MTU na modemu naj bi bil tja do 600. Pravijo, da je 576 idealno. Izkusnje ? Kaj
pa vem...

Nekako je vse med 256 in 600 ok. Odvisno od hitrosti in nacina dela.

Marko Cuk

p.s. brez komentarjev, prosim. Mislite si o meni karkoli...

Dodatne informacije o seznamu Starilist