[ LUGOS ] ppp0 errors

Rok Papez rok na slo.net
Tor Apr 6 13:23:32 CEST 1999

On Sun, 04 Apr 1999 21:43:20 +0200, Andraz Hvalica wrote:

>Ja? Res? Kako se pa preveri, koliko napak je?? :-|
>
>Mene je Slovenski Saboter Telekomunikacij opremil s PCMom (za ISDN narocilo
>se ne zmenijo...), pa me mora to, zal, kar zanimati.. :(
>To naj bi dobil s ifconfig ppp0 ? Bomo preverili.

Ugh.. se nekaj sem pozabil dodati.
Marsikdaj sam modem ugotovi napako in sploh ne vidis zanic paketka,
samo prenos pade. Da to izmeris prenasaj kaksno datoteko z najblizjega
FTP servisa in izmeri si prenos. Nato pa izracunaj razliko med
teoreticnim prenosom in pravim. Ce je razlika okoli 2-4% potem ni
panike
ker toliko najbrz ze PPP (TCP/IP) pobere.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist