[ LUGOS ] xdm, rc.4, ...

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Čet Apr 1 14:20:28 CEST 1999

Res se zahvaljujem za odgovore .. ampak sem ze naredil. Glede tega
poganjanja programov. Na soli so  4 racunalniki namenjeni samo za browsanje
po I'Netu, ki zaenkrat laufajo (kadar niso sesuti) na Win95. Sedaj bomo to
nadomestili z linuxom ...

Glede tega sem ze ugotovil .. iz Netspapovega dir skopiras Netscape.ad v
/urs/lib/X11/app_defaults/Netscape in v tem fajlu odstranis vse menuje, ki
so namenjeni za delo z diskom .. Sala mala ..

se nekrat hvala za vase mucenje

lp

Tadej aka Router

Dodatne informacije o seznamu Starilist