[ LUGOS ] xdm, rc.4, ...

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Čet Apr 1 13:59:22 CEST 1999

Zivjo!

Tadej Slemc wrote:

> Yah .. Hvala za vse, ampak stvar sem ze skoraj koncal
> Izbral sem si kar Fvwm95 in pometal ven vse, pustil sem le Netsape in Exit

Meeslm...se tista gola x varianta (en xterm in sivo-belo ozadje :-)
zgleda lepse kot fvwm95...

> Zanima me pa se nekaj .. kako bi userju onemogocil vse vpise na disk ??? (z
> netscapeom ne bi smel savat nic!!). User bi imel samo dostop do X, kjer bi
> lahko laufal samo Netscape

To pa bolj tezko, ce si noces otezit zivljenja...
Za ne-pisat je verjetno najlazja stvar, da si omislis kvoto. Na pamet ne
vem nobenih referenc, vendar ti vse pise v kernel konfiguraciji pod
Quota_support.

Lahko laufal samo netscape?! Jaz si tega ne predstavljam. To pomeni, da
ne sme poganjat nic, kar je v /bin, /usr/bin itd...Kje je pa Netscape?
Lahko sicer spremenis dovoljenja vseh _ostalih_ programov, vendar to po
mojem ni pametno...Potem ne bos mogel delati niti ti kot navaden user.
Po mojem je se najboljsa moznost, da imas pac na voljo v menujih samo
Netscape, luserji itak ne bojo vedeli kje so :-] Predvidevam, da gre tu
za kaksen guest account...Mogoce bi se pa dalo naredit kaksen chroot(),
ko se logirajo, tako kot na arnesu...
Spet pa so problem X...

Ce se bojis, da ti bojo luserji poganjali eggdrope in podobno svinjarijo
imas drugo moznost:
Vsake toliko casa pobijes vse procese, ki nimajo kontrolnega terminala
in jih _ne_ poganja kateri od sistemskih userjev. Implementacija tega pa
ti je prepuscena kot domaca naloga :-]

No, spet sem se razpisal in skoraj nic pametnega povedal...

Konec.

|Borut Mrak a.k.a. PyO-GEniC, a wannabe bofh, |
| borutm na bigfoot.com, borutmrak na hotmail.com   |
|    phone: +386 65 51248 and 61 267876       |
"The Army is a place where you get up early in the morning to be yelled
at
by people with short haircuts and tiny brains."
                                                 -- Dave Barry

Dodatne informacije o seznamu Starilist