[ LUGOS ] mail forward

BlaY0 blayo na thz.net
Sre Apr 7 00:33:23 CEST 1999

Yo!

On Tue, 6 Apr 1999, Anze Vidmar wrote:

> Najbrz sem pozabil omenit, da tisti server cisto miruje. Da napisem .forward
> datoteko in grem domov. Da ne fetcham maila niti nic. Avtomatsko ko mail
> prileti na ta naslov se preseli na moj drugi naslov, brez fetchanja ?

Je se druga varianta (za sendmail). V /etc/aliases das alias recimo...

tvoj_user_name_na_tej_mashini: tvoj na drug.naslov.si

...s tem da ni nujno da je tisto tvoj username, lahko je "kr_neki" :)
Torej ce je "kr_neki", potem pac ko pride mail na kr_neki na server.xx
avtomatsko leti na tvoj na drug.naslov.si

PS:Ja, root mors bit na tem serverju.xx :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist