[ LUGOS ] mail forward

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Tor Apr 6 23:55:16 CEST 1999

Zdravo!

> Najbrz sem pozabil omenit, da tisti server cisto miruje. Da napisem .forward
> datoteko in grem domov. Da ne fetcham maila niti nic. Avtomatsko ko mail
> prileti na ta naslov se preseli na moj drugi naslov, brez fetchanja ?

Ce napises datoteko .forward v svoj home, bo procmail (LDA) to prebral in
temu primerno razporedil posto.

Primer .forward datoteke:

---------------------- CUT ------------------------------------
\localusername
mail2 na masina.si
---------------------- CUT ------------------------------------

Na prvo vrstico lahko ti kar pozabis, saj zelis da se ti mail preusmerja
na mail2 na masina.si. Potreboval pa bi jo, ce bi zelel da se ohrani tudi na
prvotnem racunalniku.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist