[ LUGOS ] shumniki v TeX math modu

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Apr 22 22:13:29 CEST 1999

On Thu, 22 Apr 1999, Borut Mrak wrote:

> Tole sicer ni najboljsi kraj za to vprasat, vendar ne vem kam drugam bi
> se obrnil.

Ja, kje so stari dobri časi, ko je bil konferenčni sistem DECNET še živ...

> Kako se lahko v math modu pise sumnike?
> l.35 ^^I^^b9
>             t. meritve & razdalja [cm] & t_{1} [s] & t_{2} [s] & t_{3} [s] \\

Ne enega, dobil boš kar tri odgovore. Ali pa isti odgovor na treh
različnih ravneh. Pa pojdimo lepo od posebnega k splošnemu:

1. V matematičnem načinu je š s kljukico \check{s}, ne \v{s}. Torej:

	\check{s}t. meritve & razdalja ...

2. V resnici pravzaprav nočeš ne šumnikov niti kakšnega drugega besedila v
matematičnem načinu, ker črke niso lepo poravnane (ali, kot se temu lepo
po slovensko reče, kernane). Zato bo besedilo neprimerno lepše, če ga boš
postavil v načinu, ki mu pritiče:

	\textrm{št.~meritve} & \textrm{razdalja} ...

Če bi na vsak način rad imel napise v kurzivi, pač piši \textit{razdalja}

3. Pravo okolje za razpredelnice je v resnici tabular, ne pa array. Array
se uporablja recimo za matrike ali kaj res matematičnega. Tedaj tvoj
problem s šumniki v matematičnem načinu avtomagično izgine.

Če nimaš boljšega, je čisto uporaben tudi vodnik po LaTeXu, ki ga je
napisal Sheldon Green. Moja lokalna kopija je na
<http://sizif.mf.uni-lj.si/doc/latex/>.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist