[ LUGOS ] Enlightenment/gmc

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Čet Apr 22 20:40:32 CEST 1999

Zivjo!

A se kdo od vas ukvarja z Enlightenmentom? Rec sem si vceraj namestil,
problem pa imam z gmc-jem (GNOME Midnight Commander); po nekaj klikih po
ikonah, ki jih nalozi na namizje, se nekaj sesuje. Najboljsi opis bi
bil, da so kliki miske ignorirani; mis lahko premikam po zaslonu, s
tipkami lahko menjam ekrane, delam s programi.... vendar se nekaj minut
za tem vseeno komplet X-Okna sesujejo.

Sporocilo, ki ga dobim:
gdk-ERROR**: an x io error occured
aborting...

Vcasih pa zraven se:
enlightenment: select() returns due to interrupt system call (ta vrstica
se nekajkrat ponovi)
.
.
.
waiting for x server to shut down.

Ima kdo idejo, kako bi resil tezavo? Ce tistih ikon ne uporabljam, gmc
kar v redu dela, ampak zaradi tistih napak mi vseeno ne vliva kakega
posebnega zaupanja. :(((
Bi bilo pa skoda, ce ne bo delovalo, ker je tale gmc skoraj kot popolna
uresnicitev zelja... :-|

Spletni pozdrav,

            Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist