[ LUGOS ] HAL : "High Availability Linux

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Sre Apr 14 16:49:57 CEST 1999

> Je mozno (in kako?) urediti kak virtualni naslov za dve Linux skatli
> (Debian), tako da bi si delili load, v primeru okvare ene, pa druga
> prevzame vse delo kar se da hitro.
> Skatli pa bosta le router/firewall.

Tak=B9ne stvari me zanimajo =BEe nekaj =E8asa. ;-)

V primeru delitve IP prometa NI problema.

Ampak kako urediti HAL datote=E8ni stre=BEnik ali pa HAL SQL server
? A se da SCSI disk deliti med dva ra=E8unalnika ? Bojda tako deluje
NT "cluster".

PS: to ni Beowulf, kjer se deli "CPU load".

---
Book : a utensil used to pass time while waiting for the TV repairman.
> all the standard disclaimers apply <
Line noise provided by Telekom Slovenia - a remarkable bunch of idiots.

Dodatne informacije o seznamu Starilist