[ LUGOS ] netscape

Uros Juvan uros.juvan na arnes.si
Tor Apr 20 07:54:33 CEST 1999

Zdravo.

Je imel ze kdo probleme z laufanjem netscape-a (4.51 ali 4.08) pod
Debian 2.0 (prekompajlano jedro 2.0.35 z PPro supportom) na masini PPro
z 128 MB RAM-a. Crkne se preden se odpre kakrsno koli okno z Seg fault.
Po debugu core-a ugotovim, da je prislo do napake pri klicu funkcije
strcmp (ki je locirana v libc-ju), in sicer zato, ker je prvi pointer NULL ???
Zamenjal sem tudi libc, z najnovejsim bin-om iz sunsite-a (zdajle ne vem katera
verzija to je). Jasno sem pognal potem ldconfig, vendar se vedno seg faultu in
sicer v istem klicu. Nekoc prej sem imel na dual PPro podobne probleme, ki
jih nisem nikoli resil. Sumim problem podpore PPro extra instruction seta.
Mogoce bi pomagal recompile kernela za 586 (Pentium)?

LP,
Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist