[ LUGOS ] prevajanje kernela 2.2.3

Andrej.Souvent na comland.si Andrej.Souvent na comland.si
Tor Apr 20 07:24:42 CEST 1999

>Pri prevajanju kernela iz subjecta mi ccp v nakljucnih trenutkih javi
>cpp:output pipe has been closed
>gcc:internal compiler error: program cc1 got fatal signal 11 (ali 6)

Zdravo!

Tudi sam sem imel nekoc podoben problem. Jedro se na moji 486/120MHz
kar naenkrat ni hotelo vec prevesti (fatal signal 11...). Nakar sem
ugotovil, da se brez problema prevede, ce minitower ohisje polozim
vodoravno, nikakor pa se ne, ce stoji navpicno. Na videz cudna zadeva
- prevajanje odvisno od polozaja skatlje... :) No, kriv je bil
slab ventilator na CPUju, ki se je v navpicnem polozaju prepocasi
vrtel in ni zadosti hladil procesorja... Zamenjava ventilatorja je
v mojem primeru resila problem.

Lep pozdrav

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist