[ LUGOS ] ppp0 errors

Danilo Godec danci na kibla.org
Ned Apr 4 22:32:20 CEST 1999

On Sun, 4 Apr 1999, Damir Cifer wrote:

> A res? ;-)

Res. In to spet. :)

> Dvomim. Ce bi imel ta string v Windowsih nastavljen, bi torej vedel zanj, in
> bi ga torej pod Linuxom uporabil. Torej mi zdrava logika pravi, da ne
> uporablja nobenega posebnega init stringa... Sicer pa .... Meni
> AT&F1X3S10=50 kar lepo laufa že nekaj časa ;-)

Ta string ima Weentendo ze kar sam lepo nastavljen in ti zanj (ocitno) ne
ves. Dobi ga pa v bistvu iz .inf datotek, ko modem namestis.

Ce zelis ugotoviti, kateri init string Weentendo uporablja za tvoj modem,
lahko to ugotovis tako, da vkljucis logiranje modema in si nato pogledas
rezultat.

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist