[ LUGOS ] ppp0 errors

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Ned Apr 4 21:50:50 CEST 1999

Hi!

>sorry.. ampak nimas prav. :).

A res? ;-)

>Salo na stran! Ne gre za razlicne OSe ampak za razlicen komunikacijske
>programe. Ce ima recimo v Winsih drugace nastavljen "init string" da
>ga omejuje na manjso hitrost je to cisto mozno, da dobiva pod Linuxom
>veliko vec napak in precej manjso hitrost, ce se je seveda povezal s
>hitrostjo ki presega kakovost linije.

Dvomim. Ce bi imel ta string v Windowsih nastavljen, bi torej vedel zanj, in
bi ga torej pod Linuxom uporabil. Torej mi zdrava logika pravi, da ne
uporablja nobenega posebnega init stringa... Sicer pa .... Meni
AT&F1X3S10=50 kar lepo laufa že nekaj časa ;-)

>Ko sem imel PCM se mi je modem povezal tudi na 14400 ampak je 80%
>paketkov koncalo v smeteh zaradi napak. Pri 12000 sem jih pa zgubil
>"samo" 20%.

To je spet druga štorija :)

Cya

(če bova nadaljevala debato, jo raje dajva privat :-))
--
Microsoft spel chekar vor sail, worgs grate !!

Dodatne informacije o seznamu Starilist