[ LUGOS ] Philips CD-RW (fwd)

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Sep 17 12:52:07 CEST 1998

On Thu, 17 Sep 1998, Roman Maurer wrote:

> From: Andrej Krevl <andrej.krevl na guest.arnes.si>
>
>  Imam tezave z instalacijo PHILIPS CD-RW pogona v
> Linuxu. Naprava je ATAPI, obeseno pa imam kot
> slave na sekundarnem ide kanalu. Linuxa nikakor ne
> morem pripraviti do tega, da bi delal z zadevo;

Hja, konkretno z IDE CD-RWji in CD-Ri nimam izkusenj, sem pa obesen na
'cdwrite na other.debian.org' mailing listo, kjer pravijo, da za take stvari
uporabljajo SCSI emulacijo v kernelu. Zal nimam nobenega sporocila na to
temo shranjenega.

    D.

PS.: Na sledecem naslovi je tudi nekaj FAQjev, mogoce najdes kaj primernih
informacij.

http://www.fokus.gmd.de/research/cc/glone/employees/joerg.schilling/private/cdrecord.html

Dodatne informacije o seznamu Starilist