[ LUGOS ] Philips CD-RW (fwd)

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Čet Sep 17 11:15:50 CEST 1998

From: Andrej Krevl <andrej.krevl na guest.arnes.si>
Newsgroups: si.comp.os.unix
Subject: CD-R
Date: Wed, 16 Sep 1998 23:36:36 +0200

Pozdravljeni!

 Imam tezave z instalacijo PHILIPS CD-RW pogona v
Linuxu. Naprava je ATAPI, obeseno pa imam kot
slave na sekundarnem ide kanalu. Linuxa nikakor ne
morem pripraviti do tega, da bi delal z zadevo;
 Zelo bi bil hvalezen, ce bi mi nekdo lahko
povedal kaj vse je potrebno narediti (katere
module je treba vkljuciti v kernel, katere
simbolicne linke je treba narediti...) da bo stvar
delovala, ali pa mi vsaj sporocil naslov, kjer
lahko najdem ustrezno dokumentacijo (Linux CD-R
Howto govori le o napravah SCSI).
 Hvala,
  Andrej

Andrej Krevl            IRC nick:          Prahec
Gimnazijska cesta 15    IRC server:  irc.arnes.si
1420 Trbovlje                       irc.uni-mb.si
Slovenija               tel:      +386 601 27 824
********** andrej.krevl na guest.arnes.si **********
**********     prahec na hotmail.com      **********

Dodatne informacije o seznamu Starilist