[ LUGOS ] linux journal, junij 1998

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Sre Sep 2 18:25:06 CEST 1998

> mimogrede, a obstoja kaksen javni kraj (knjiznica) v ljubljani kjer bi se
> dalo brati racunalniske revije. tudi kaksne manj pogoste - nekaj taksnega
> kot je linux journal. bil sem namrec v CTK kjer so imeli racunalniskih revij
> sicer kar dosti ampak samo na temo PC/win/dos . in kje

Ali lahko to priliko izkoristim za to, da poskusim tukajsnje obcestvo
navdusiti za COBISS? COBISS je slovenski knjiznicni katalog, ki obstaja ze
skoraj deset let in je torej nekaj let starejsi od Interneta pri nas (prej
smo do njega dostopali prek omrezja DECNET). Mnenja o tem, ce je vreden
svojega denarja (ki ga, med brati, ni bilo malo), so sicer resda deljena,
dejstvo, da je to pravzaprav edini resni servis pri nas, pa ostaja.

Torej: COBISS je dostopen prek WWW:

http://www.izum.si/cobiss/

ali telneta (na MF recimo telnet animus.mf.uni-lj.si, prijavimo se z
imenom COBISS, geslo ni potrebno).

Izberemo bazo COBIB, tip gradiva "Serijske publikacije - tuje", in
vtipkamo besedo iz naslova "linux". Bralec ali bralka naj za vajo sama
razisceta, katere knjiznice pri nas imajo narocen Linux Journal.

Lep pozdrav, Primoz

P.S. Ce si res obupan, imam, mislim, to stevilko LJ tudi sam.

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist