[ LUGOS ] linux journal, junij 1998

Bostjan Spetic bostjan na centralbroker.com
Sre Sep 2 14:51:51 CEST 1998

a bi mi lahko kdo ki je iz ljubljane slucajno posodil zgoraj omenjeno
revijo? ali pa samo clanek o plip povezovanju dveh racunalnikov prekopiral
in poslal ce ne gre drugace? saj vrnem revijo isti dan ce je treba.
kdor bi lahko naj mi prosim (pretty please, with a cherry on top....) pise
na bostjan na centralbroker.com

mimogrede, a obstoja kaksen javni kraj (knjiznica) v ljubljani kjer bi se
dalo brati racunalniske revije. tudi kaksne manj pogoste - nekaj taksnega
kot je linux journal. bil sem namrec v CTK kjer so imeli racunalniskih revij
sicer kar dosti ampak samo na temo PC/win/dos . in kje

Dodatne informacije o seznamu Starilist