[ LUGOS ] stevec prenosa.

Uros Indihar indy na kibla.org
Ned Sep 13 19:50:39 CEST 1998

On Sun, 13 Sep 1998, Jernej Horvat wrote:

> 13 Sep 98, @ 11:13 - Metod Kozelj <lugos-list na lugos.si>

> Bo treba, razen ce hoces tiste masine dati direkt na catv-lan in potem
> placevati IP se za njih. Poleg tega nekateri catv-"modemi" ne dovolijo vec
> kot 4 ip in/ali MAC prikljuckov.

Veliko lazje je, ce bos imel dve mrezni kartici. Ce bos delal z eno
mrezno, bos moral od modema do huba imeti cross kabel, vecji problem pa bo
nastal pri vklapljanju racunalnikov. Prvo bos moral obezno vklopit
racunalnik na katerem bo masquerading, ker si modem zapomni mac adreso od
enega, ki ga spusti na cabl net (lahko tudi vec, samo potem bos moral tudi
vec placat ispju). Tako delajo lancity modemi za druge pa nevem.

Promet meri catv modem kar sam. Beres pa ga lahko preko snmpja.

Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist