[ LUGOS ] Fanzin

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Ned Sep 13 16:31:44 CEST 1998

	Hojla!

On Fri, 11 Sep 1998, Kristjan Kosic wrote:
> Torej meni je tudi ideja o slovenski reviji linux elo vsec... tudi ce bo
> izhajala v manjsih kolicina.. je pa zato lahko cena malo visja... ce primerjamo
> cene z drugimi revija kot je recimo Vidi ali bug....
> Samo kdo bi bil zaloznik in podobnoe...

Meni se zdi edino smiselno, da taksna reviaj zacne kot Linux Fanzin z
minimalnim budgetom (par ljudi spise clanke, par slicic, par grafov) in
potem se to sprinta in fotokopira. Vsak lahko svoj izvod nafotokopira od
prijatelja (ljudi z liste).

Ko se bo stvar razpasla, bi zaceli po par izvodov posiljati v druge Linux
centre po Sloveniji (ne recem, da bi morala biti center Ljubljana), da bi
se hitreje razsiril.

Druga moznost je objava na Inetu, kar je lazje dostopno in lazje
izvedljivo. Ne moremo centralizirati taksnega casopisa in ga postaviti na
www.lugos.si, ker avtorji nimajo dostopa. Lahko pa vsak na svojem pageu
objavi clanek in ga poveze z naslednjim clankom v verigi (nekako princip
WebRinga).

Ah, ja... malce modrujem na nedeljsko popoldne... Verjetno mi je sla vsa
kri v zelodec... ;)

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist