[ LUGOS ] BREZPLACNI LINUX

Jaka Mele jack na lugos.si
Pet Sep 11 07:40:58 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, bbb wrote:

> Ja, kaj pa vem. Kakor je rekel kolega, ki je drago prodajal staro kripo
> (avto).
> Samo norca moras najti, da ti bo placal!
> Mene na splosno moti, da ljudje ponujajo stvari za denar na tej listi.
> Ne glede na to ali je poceni ali drago. Tu bi naj bila izmenjava
> izkusenj.

Izkusenj, informacij, nasvetov...
Sicer pa ali ni podatek o tem, kako priti do linuxa tudi
informacija?

No, ja, pustimo to...
Morda bi bilo zanimivo tudi pri nas zaceti z v svetu ze uveljavljenim
projektom "znebimo se odvecnih linux cdjev(distribucij) in pomagajmo
zacetnikom narediti prvi korak)"... Na webu lahko naredimo eno stran za
to, in zbiramo ponudbe in povprasevanja (in izmenjava naslovov za
kontakt)... Kaj mislite o tem?

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist