[ LUGOS ] CDji !

bbb boris.benko na telekom.si
Pet Sep 11 01:05:05 CEST 1998

Edi Suc wrote:

> Ma jaz dobim plosceke (prazne) ze za 280 SIT. In to, po enih testih baje,
> kar dobre.

Ja, kaj pa vem. Kakor je rekel kolega, ki je drago prodajal staro kripo
(avto).
Samo norca moras najti, da ti bo placal!

Mene na splosno moti, da ljudje ponujajo stvari za denar na tej listi.
Ne glede na to ali je poceni ali drago. Tu bi naj bila izmenjava
izkusenj.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676