[ LUGOS ] PPP povezava v S.u.S.E Linux 5.2 za newbie-a

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Sre Sep 16 08:31:46 CEST 1998

Botjan Mller wrote:

> Zopet jaz z se vedno enakim(podobnim) problemom - skripto pppsetup najdu in
> instaliru, ko se povezem na isp - v mojem primeru arnes dobim ip vendar se
> nato ne morem povezat na nic drugega, ne na irc, ne lynx ne ftp ne netscape,
> ne morem gleat maila, newsgroupov, ... vedno mi napise neki da mi ne najde
> hosta pa neki o nameserverjih bluzi - a ve kdo kaj nej bi ne-stimal in kaj
> bi mogu postimat da bi delal al pa ce morem dat bolj podorbne podatke. Aja
> ce napisem ipppd mi napise da v kernelu nimam podpore za ppp ?? sam kaj pa
> ce loadam modul ppp - a ni to isto ?

Dodaj v /etc/resolv.conf ime tvojega DNSa
V primeru arnesa moras dodati
nameserver 193.2.1.66

Potem ti bo ustrezno vedel resolvat imena v IP addrese.
Sicer bi ze prej lahko delal s cistimi IP adresami, toda dvomim, da ves
za vsako masino IP naslov

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist